یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا
یوسف خوش شانس ترین پسر دنیا

خودم خونگرمم، ولی وبلاگمون سرد سرد. لطفا با دلی گرم وارد شوید


yousef غریبه تنهای تنها

سلام

حرفی برا گفتن ندارم



نظرات شما عزیزان:

neda
ساعت17:13---9 خرداد 1395
مال من ایمیل نیس

اوا یه کاری برام پیش اومد باس برم با ستایش بحرف
پاسخ:حتما اینکارو بکن...چون آجی ستایشم الان بهم گفت که بخاطر من ازش قهر کردی...تورو خدا هیچوخ ازش قهر نکن... از هیشکی


neda
ساعت17:06---9 خرداد 1395
هستم
پاسخ: خب وایسا الان برات از ایمیل ام که پیام اومد بخش چت ات فعال میشه ....همون شکلک بالای in box


neda
ساعت17:04---9 خرداد 1395
neda95@mailfa.com

آدرسش
واردش شدم
پاسخ:یعنی الان داخل ایمیل ات هستی یا نه؟؟


neda
ساعت16:53---9 خرداد 1395
داداش یکی ایمیلمو هک کردهههههههههه نمیشه برم توش
پاسخ:خب یه کاری کن ....برو ایمیل ات رو بزن و بنویس که رمز فراموشم شده و شماره تلفن ات رو به یاهو میدی و رمز جدید برا ایمیل ات انتخاب میکنی
پاسخ:یعنی تیک فراموشی رمزو باید بزنی


neda
ساعت16:52---9 خرداد 1395
بازش کردم بگو در ضمن تو برام خصوصی نفرستادی هااااااااا
پاسخ:دیشب خصوصی برات نوشتم...اول ایمیل ات رو اینجا برام بنویس تا اد کنم و برات بنویسم تا بتونی منم اد کنی


neda
ساعت16:47---9 خرداد 1395
داداش بلد نیستم آخه چت ایمیلمو باز کنممممممم
پاسخ: برو ایمیل ات رو باز کن تا بهت بگم....خوبه که خصوصی برات یاد دادم
پاسخ:راسی ایمیل ات رو ندارم برام همینجا بزن تا من اول add ات کنم و برات نوشته بفرستم تا براحتی وارد چت ایمیل بشی


neda
ساعت15:46---9 خرداد 1395
داداش اینقد خوشحالم که

امروز یاد گرفتم با نرم افزار وب هک کنم و یاد گرفتم باکد هم هک کنم برای کد باید کد منو بزاره تو وبش و اگه نذاره نمیتونم هکش کنم در ضمن آموزش دیدم که چجوری قالب بلاگفا رو به میهن بلاگ ترجمه کنم

وایی از خوشحالی میپرم هوااااااااااا


neda
ساعت4:06---9 خرداد 1395
نرگس رو میشناسی؟؟؟؟؟بگو؟؟؟؟؟؟؟؟دغ مرگم کرد این دختر؟؟؟؟؟؟؟؟بیا و ببین چه چیزایی میگفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اوف نگم بهتره

neda
ساعت4:05---9 خرداد 1395
یعنی من خوشحال به نظر میرسممممممم ولی درونم داغونهههههههه

neda
ساعت4:02---9 خرداد 1395
این نرگس کیه داداشی

اومده تو وبم اینقد حرفای بد راجب شما زد که نگووووووووو میخواستم هکش کنم ادرس وبشو نداشتم


نرگس
ساعت3:10---9 خرداد 1395
چی با این قیافه ای که یوسف داره باید بهش بگی بابا ندا جون

neda
ساعت2:37---9 خرداد 1395
آره عکساتو دیدممممممممممم

neda
ساعت2:36---9 خرداد 1395
دروغ گفتی که متولد 61 هستی؟؟؟؟؟؟؟

هه تو که با من شوخی نداری راس بوده حتماا

خخخخ

حالا من یه چیزی بگم باورت نمیشه

بابام تو15خرداد میره تو36سالگیش مامانممتو15شهریور میره تو 34سالگیش

خخخخ

خدا جونـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــ


neda
ساعت2:29---9 خرداد 1395
neda800@mailfa.com

آدرس ایمیلمه خواستی بحرفیم


neda
ساعت20:05---8 خرداد 1395
هه مجردی دوران خوبیه

الان نمیشه فرداااااااااابرم بخوابمم
پاسخ:چشم شبت خوش آجی ندا... نقاشی یادت نره برام بفرس
پاسخ:عکسامو دیدی؟؟؟


neda
ساعت20:03---8 خرداد 1395
یاهو دارم بلد نیستم بازش کنممم
پاسخ: خب برو ایمیل ات رو باز کن تا بهت بگم چه جوری چت کنیم


neda
ساعت20:02---8 خرداد 1395
نامزدی چیزی داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:نه بخدا ....وبم رو نخوندی مگه....تا آخر عمرم مجرد می مونم


neda
ساعت20:01---8 خرداد 1395
یه سوالی داشتم میدونم فضولیه ها ولی........
پاسخ: راحت باش من دیگه داداشتم آجی ندا بپرس


neda
ساعت19:59---8 خرداد 1395
تا اونا لود شن بحرفیم
پاسخ: چشم فقط کاشکی یاهو داشتی توی چت ایمیل میحرفیدیم


neda
ساعت19:55---8 خرداد 1395
چشمممممممممممممم
پاسخ یوسف:چشمت بی بلا آجی ندام


neda
ساعت19:54---8 خرداد 1395
داداش رمز و بده منم ببینم خوووو
پاسخ:دادم آجی ندا مررررررررسی


neda
ساعت19:53---8 خرداد 1395
خب رمزشو بده ببینممت
پاسخ:بی زحمت برو وبلاگت برات خصوصی 2 ثانیه ای میفرستم ببین و بیا همین جا زود ...مرسی آجی


neda
ساعت19:52---8 خرداد 1395
خوندممممممممممم
پاسخ:میخای عکسای داداش یوسف ات رو ببینی آجی ندا؟؟؟


neda
ساعت19:48---8 خرداد 1395
داداش تمام مطالبت رو خوندممممممممم واقعا عالین اون عکس پسر خودتت بودی؟
پاسخ:سلام ...نه من نیستم .....عکسای من توی ادامه مطلب بخش 7 ستاره آسمونم بود که رمز داره
پاسخ:منم تازه جواب کامنتاتو تموم کردم همه رو نوشتم حتما بخونش
پاسخ: من مثل اون پسر خوشگل نیستم آجی ندا ....قیافم معمولیه


neda
ساعت17:54---8 خرداد 1395
الوووووووووووووووووو

کجا رفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خخخخخ

یکی نیس بهم بگه مگه فضولی خدا منو آفریده فقط برا فضولی
پاسخ: سلام ببخش داشتم جواب کامنتاتو مینوشتم اگه هستی الان بیا بحرفیم
پاسخ یوسف: کاشکی همه فضولا مثل تو بودن....تو هیچم فضول نیستی ...اخلاقت بیسته بیسته آجی ندای گلم....مرسی که همش شادی و سعی میکنی منو هم شادم کنی...مرسی بشی آجی ندا


neda
ساعت17:52---8 خرداد 1395
خخخخخخخ داداش حرفی نداری؟؟؟؟؟؟؟؟ولی من یه عالمه دارمممممممم!!!!!!!!!!!!!!!تازه 15 دهم تولد بابامه بنظرت چی بخرم خوبه؟؟خودم که میگم انگشتر عقیق بخرم آخه خیلی دوست داره خخخخ در ضمن 15 دهم عکسشم میزارم تو وبم اگه خواستی ببینیش یه نگا بنداز البته 15 خرداد
پاسخ:سلام هرچی که خودت صلاح میدونی بخر براش....تولدشم مبارک آجی...آره حتما میام میبینمش....تو هم برو کل وبلاگمو بخون 4 صفحه بیشتر نیس ...اونوخ متوجه میشی که من عکسای خودمو کجای وبلاگم گذاشتم ....مرسی


ملینا
ساعت15:55---23 ارديبهشت 1395
سلام یوسف خوبی؟
چرا مطلب جدید نمیزارین
پاسخ:سلام ملینا جان ...خوبی ؟ بالاخره مطلب جدید گذاشتم مرسی از کامنتت ...خیلی خوشحال شدم با اینکه یه ماهه آپ نکردم ولی تو بازم برام کامنت نوشتی ..یه دنیا ممنونم دختر ...مررررررررررسی


هانی
ساعت21:31---10 فروردين 1395
ولی من دارم
پاسخ:سلام پس خوش بحالت...یه موقعی سلام ندیا...گناه داره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





دو شنبه 9 فروردين 1395برچسب:,

|
 






نقاشی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

یوسف

 

 

 

غیبت هانی
هانی و 4 خرداد«هانیسف»
نقاشیهای طبیعی دوستداشتنی و فوق زیبا که لیدا برامون کشیده
به احترام رفیقای خوب وبلاگمون
شهادت پدر ساجده باجئم
سلام به همه رفیقای عزیزم
کیمیا
تولد یه آشنا به اسم زهرا
نقاشی آجی لیدا
نقاشی آجی مریم
تابلو نقاشی زیبای آجی مریم
نقاشیهای خوشگل و زیبا از آجی ساجده
خراب شدن مودم و تموم شدن شارژ نت ام
نقاشی های ثنا خانوم و داداش عرفان
نقاشی احسان
نقاشی های آجی ساجده و آجی فضیلت
جواب سوال سپهرداد
یوسف
سه کلام از زندگی
عید فطر برتمامی شیعیان جهان مبارک
نظر هانی در مورد زبان انگلیسی
یادگیری زبان اسپانیایی و یوسف
هانی هم گفت پیامهای خوش آمد گویی رو حذف اش کن
عكسهاي ديده نشده از سامي يوسف.... برا داداشام احسان و عرفان و هانی و بقیه دوستان
تقدیم به احسان و عرفان عزیز
افشین نوری همکلاسی اول دبیرستانم
رویای ناتمام 14 ساله یوسف
برا داداش احسان
نقاشیهای جدید لیدای عزیز و گلم
نقاشی آجی گلم لیدا
تولد آجی نسا و تولد آجی ندا مبارک ---نقاشیهای تولد ملینا ملیکا و نسا و ندا
تولد ملیکا و ملینا دو خواهر دوقلو
تولد عزیزترین رفیقم
نقاشی ملیکا و تولد آبجی لیلام و قهرمانی استقلال خوزستان
بهینه سازی نقاشی یوسف توسط عزیزترین داداش اش هانی
نقاشی برا عزیزترین رفیقام.... و اینم مرحله اول و دوم نقاشیها
سلام به همه دوستام
برا هانی عزیزم
yousef غریبه تنهای تنها
برا هانی
نقاشی عزیزترین داداشام و آجی هام......پست ثابت وبلاگ
نقاشی
اتفاقات یک ساعت قبل و یک ساعت بعد سال تحویل 95
راز سال نو
این نقاشی ام برا آجی ملینای عزیز و مهربونم
داداش هانی کجا موندی پس؟؟؟
نقاشی پروفایلم به افتخار هانی و رفیقای عزیزمون ملیکا،ملینا،سارا،زاگرس،آریا،آرین
برا آجی ملیکای عزیز
7 ستاره آسمونی
شمع آریا،آرین،ملیکا و ملینا

 

خاطرات دختر کاراته کار
دختر کاراته کار
وب دوم ریحانه جون
داداش عطاء
استقلال(تاج1324) سعید جان
عاطفه
رضوان
رها جون
کودک درون ، من اکتیو تشریف داره
روانشناسی رنگها
کیمیا "همشهری کرجی ام" تکواندوکار افتخار آفرین تاریخ المپیک
مریم
آجی ثنا " همشهری خوبم"
هواداران استقلال
ماکان و ماهان"دوقلوهای نابودگر"
asma
alma
داداش احسان "همشهری عزیزم"
✿reyhane✿
پرنسس پاییزی
مهدیس
آقای نویسنده نوجوان"علیرضا قلعه خندابی"
لیدا خانوم طراح و نقاش عزیز
رها
میس السا "وبلاگ منجمد یخی آجی ستایش گلم"
آجی نسا " قلب کوکی"
خاطره های ندا "دختر رویایی"
maryam خانوم یه دختر تنها " هر کی خدارو داره تنها نیست دختر"
رویای دخترونه ملینا یه آجی بی همتا
وبلاگ شاد آجی فاطمه ...یه آجی همزبون
رویای دخترونه من "ملینا" عزیزترین دختر دنیا
پرنسس ملیکا ، عزیزترین آجی من
داداش عزیز خودم ( پسران زیبا هانی هانتد شاهزاده تاریکی)
حمل ارسال خرید ماینر از چین
حمل و نقل هوایی چین
قلاده اموزشی شوک دار
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 7779
تعداد مطالب : 70
تعداد نظرات : 1031
تعداد آنلاین : 1